Όροι & Προϋποθέσεις

TOP

Αποδοχή όρων και προϋποθέσεων:

 

Η επίσκεψη και χρήση του site μας διέπεται από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, τους οποίους θεωρείται πως έχετε αποδεχθεί με την επίσκεψη και χρήση του site. Θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους και προϋποθέσεις και να ανατρέχετε σε αυτούς σε κάθε επίσκεψή σας στο site. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τους τροποποιεί οποτεδήποτε, αναρτώντας κάθε φορά το νέο κείμενο στο site. Αν έχετε οποιαδήποτε αντίρρηση ή επιφύλαξη, μην συνεχίσετε την πλοήγηση και χρήση του site. Μπορείτε να μας ενημερώσετε για τις αντιρρήσεις και τις επιφυλάξεις σας στο [email protected]

 

Αποδοχή Παραγγελίας από την Εταιρεία

 

Μετά την υποβολή της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα επιβεβαιώνει την παραλαβή της. Ούτε η υποβολή παραγγελίας ούτε το e-mail για την παραλαβή αυτής συνεπάγεται αποδοχή της παραγγελίας από την Εταιρεία. Για την αποδοχή της παραγγελίας απαιτείται να προηγηθούν διάφοροι έλεγχοι (όπως έλεγχος αποθεμάτων/διαθεσιμότητας, πιστωτικός έλεγχος, ευχέρεια παράδοσης κ.λπ.). Μόνο μετά τη ρητή επιβεβαίωση αποδοχής από την Εταιρεία, καταρτίζεται σύμβαση για την αγοραπωλησία του προϊόντος ανάμεσα σε εσάς και την Εταιρεία.

 

Παράδοση και παρακολούθηση παραγγελίας

 

1. Επιβαρύνεστε με όλα τα έξοδα παράδοσης των προϊόντων εφόσον υπάρχουν, τα οποία και καταβάλλονται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο καταβάλλεται το αντίτιμο των προϊόντων. Το ποσό των εξόδων εξαρτάται από τον τρόπο παράδοσης που θα επιλέξετε και τη διεύθυνση παράδοσης.

 

2. O χρόνος παράδοσης των προϊόντων εξαρτάται από το είδος και τη διαθεσιμότητα αυτών, καθώς και από τη διεύθυνση στην οποία θα παραδοθούν. Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, όχι μεγαλύτερου των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών. Οι συντομότεροι χρόνοι παράδοσης που αναγράφονται στο site είναι ενδεικτικοί, μολονότι η Εταιρεία θα καταβάλλει προσπάθεια να τηρούνται. Αν επιθυμείτε παράδοση των προϊόντων εντός ορισμένης προθεσμίας ή σε ορισμένη ημέρα και ώρα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να διαπιστωθεί κατά πόσο κάτι τέτοιο είναι εφικτό.

 

3. Αν ένα προϊόν επιστραφεί στην Εταιρεία επειδή απουσιάζατε από τη διεύθυνση παράδοσης ή επειδή μας παρείχατε εσφαλμένα στοιχεία παράδοσης, θα πρέπει να παραλάβετε εσείς οι ίδιοι το προϊόν και με δικά σας έξοδα από την Εταιρεία, κατόπιν συνεννόησης. Η Εταιρεία θα πραγματοποιήσει μια δεύτερη παράδοση, μόνο αν καλύψετε εσείς το κόστος της νέας παράδοσης.

 

4. Η Εταιρεία ενδέχεται να μην αναλαμβάνει την παράδοση προϊόντων σε ορισμένες περιοχές (εντός ή εκτός Ελλάδος). Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να μεριμνήσετε για την παραλαβή των προϊόντων από τις εγκαταστάσεις της Εταιρείας ή από τον τόπο φύλαξης αυτών.

 

5. Θα ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας σας μέσω e-mail, μέσω του λογαριασμού σας (αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης) ή μέσω τηλεφώνου.

 

6. Κατά την παραλαβή θα πρέπει να ελέγχετε σχολαστικά το προϊόν και τη συσκευασία του. Αν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα στη συσκευασία, παρακαλούμε να μην παραλάβετε το προϊόν. Αν εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα τον μεταφορέα και την Εταιρεία.

 

Υποβολή Παραγγελίας

 

Η υποβολή παραγγελίας γίνεται:

 

α. ως Εγγεγραμμένος χρήστης: Θα σας ζητηθεί να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας και να επιλέξετε ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης για τη δημιουργία λογαριασμού και την υποβολή της παραγγελίας σας μέσω του λογαριασμού σας. Ως εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να ενημερώνετε τα στοιχεία σας, να ανατρέξετε στο ιστορικό παραγγελιών σας και να απολαμβάνετε προσφορές και προνόμια. Οφείλετε να διατηρείτε μυστικό τον κωδικό πρόσβασής σας και αν τυχόν αυτός διαρρεύσει να ειδοποιήσετε άμεσα την Εταιρεία. Τα βήματα που ακολουθεί ως εγγεγραμμένος χρήστης για την υποβολή της παραγγελίας είναι τα εξής: σύνδεση (login) / επιλογή προϊόντος(-ων) / έλεγχος καλαθιού / ολοκλήρωση αγοράς (checkout) (επιβεβαίωση στοιχείων τιμολόγησης και παράδοσης και επιλογή τρόπου πληρωμής).

 

β. ως Επισκέπτης: Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας εισαγάγοντας τα απαιτούμενα στοιχεία, τα οποία θα πρέπει να εισαγάγετε ξανά σε μελλοντική παραγγελία, ενώ δεν θα έχετε τη δυνατότητα να ανατρέξετε στο ιστορικό παραγγελιών σας. Τα βήματα που ακολουθείτε ως επισκέπτης για την υποβολή μιας παραγγελίας είναι τα εξής: επιλογή προϊόντος(-ων) / έλεγχος καλαθιού / ολοκλήρωση αγοράς (checkout) (επιβεβαίωση στοιχείων τιμολόγησης και παράδοσης και επιλογή τρόπου πληρωμής).

 

Πληρωμή Αντιτίμου, φόρων, εξόδων παράδοσης κ.λπ.

 

1. Η υποβολή μιας παραγγελίας για την αγορά προϊόντος συνεπάγεται την υποχρέωσή σας να καταβάλετε το αντίτιμο του προϊόντος (με όλες τις παρεπόμενες χρεώσεις, δηλαδή ΦΠΑ και λοιπά τέλη, φόρους ή δασμούς, καθώς και τα έξοδα παράδοσης του προϊόντος σε εσάς). Οι σχετικές χρεώσεις θα σας γνωστοποιούνται πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας και θα αναγράφονται στο αποδεικτικό υποβολής παραγγελίας που θα λαμβάνετε ηλεκτρονικώς (μέσω e-mail), καθώς επίσης και στα φορολογικά παραστατικά που θα εκδίδονται σύμφωνα με τις νόμιμες διατάξεις

 

2. Μέχρι την πλήρη εξόφληση του αντιτίμου και των παρεπόμενων χρεώσεων, τα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της Εταιρείας, ακόμη και αν αυτά έχουν παραδοθεί σε εσάς.

 

3. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει οποτεδήποτε τις τιμές των προϊόντων και τους όρους και προϋποθέσεις πληρωμής. Οι αλλαγές θα ισχύουν από τη δημοσίευσή τους στο site.

Τιμολόγηση

 

Για κάθε συναλλαγή εκδίδονται και αποστέλλονται ηλεκτρονικώς τα νόμιμα φορολογικά παραστατικά. Σε περίπτωση που υπάγεστε για οποιονδήποτε λόγο σε ειδικό καθεστώς ΦΠΑ ή άλλου φόρου, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς με την Εταιρεία πριν από την υποβολή της παραγγελίας.

 

Τροποποίηση Παραγγελίας

 

Αλλαγές στις παραγγελίες γίνονται δεκτές μόνο τηλεφωνικώς και μέχρι τα προϊόντα να παραδοθούν σε μεταφορική εταιρεία για να αποσταλούν σε εσάς.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

 

1. Εφόσον είστε καταναλωτής (δηλαδή δεν ενεργείται στο πλαίσιο της επαγγελματικής ιδιότητάς σας) δικαιούστε να δηλώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων ότι υπαναχωρείτε, ακόμη και αν τα προϊόντα δεν είναι ελαττωματικά. Για τη δήλωση υπαναχώρησης αρκεί να στείλετε στην Εταιρεία εντός της ανωτέρω προθεσμίας μήνυμα από τη διεύθυνση e-mail που δηλώσατε κατά την παραγγελία αναφέροντας «ΥΠΑΝΑΧΩΡΩ από την παραγγελία με αρ. … αναφορικά με το προϊόν … » και το ονοματεπώνυμό σας. Η Εταιρεία θα σας αποστείλει ένα e-mail στο οποίο θα επιβεβαιώνει την παραλαβή του e-mail σας.

 

2. Εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης στην Εταιρεία, πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν, στην κατάσταση που το παραλάβατε, με τη συσκευασία του και όλα τα έντυπα, δώρα, παρεπόμενα προϊόντα και υλικά που το συνόδευαν, σε καλή κατάσταση. Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην Εταιρεία βαρύνουν αποκλειστικώς εσάς.

 

3. Αφού επιστραφεί το προϊόν, η Εταιρεία θα σας επιστρέψει το ποσό που εισέπραξε για αυτό, αφαιρώντας τα μεταφορικά.

 

4. Σε περίπτωση που έχει μειωθεί η αξία του προϊόντος λόγω κακής μεταχείρισης από πλευράς σας του προϊόντος, της συσκευασίας ή/και των εγγράφων που το συνοδεύουν, πέραν εκείνης που απαιτείται ευλόγως για την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, υποχρεούστε να αποζημιώσετε την Εταιρεία. Η Εταιρεία δικαιούται να αφαιρέσει το ποσό της αποζημίωσης από το ποσό που θα κληθεί να επιστρέψει.

 

5. Κάθε επιστροφή ποσού από την Εταιρεία θα γίνεται με μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξετε εγγράφως ή ηλεκτρονικώς (απαιτείται IBAN, BIC/SWIFT τραπεζικού λογαριασμού στο όνομά σας).

 

6. Δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης ως προς προϊόντα όπου η επιστροφή τους αντενδείκνυται για λόγους υγείας ή υγιεινής, και ο νόμος εξαιρεί του δικαιώματος υπαναχώρησης.

 

Περιγραφή Προϊόντων

 

Η Εταιρεία καταβάλλει προσπάθεια για την ακρίβεια των χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων των προϊόντων που αναγράφονται στο site. Σε περίπτωση, ωστόσο, που εκ παραδρομής ή εξαιτίας εσφαλμένης πληροφόρησης από τρίτους υπάρχουν ανακρίβειες στην περιγραφή των προϊόντων, η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη πέραν του να διορθώσει τα λάθη αυτά αμέσως μετά τη διαπίστωσή τους και να σας ενημερώσει σε περίπτωση που έχετε υποβάλει παραγγελία. Αν σας έχουν παραδοθεί προϊόντα τα οποία παρουσιάζονταν με ανακριβή τρόπο, η Εταιρεία θα αντικαταστήσει τα εν λόγω προϊόντα ή θα επιστρέψει το αντίτιμο το οποίο καταβάλατε.

 

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

 

1. Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία μέσω e-mail ή τηλεφώνου το συντομότερο δυνατόν, όχι όμως πέραν των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, εκτός αν άλλως ορίζεται από τον νόμο. Η Εταιρεία θα αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν ή θα σας επιστρέψει το αντίτιμο που καταβάλατε (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, των εξόδων αποστολής και τυχόν παρεπόμενων χρεώσεων), αμέσως μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του ελαττωματικού προϊόντος. Τα έξοδα επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων βαρύνουν την Εταιρεία. Τα ελαττωματικά προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται με τα πρωτότυπα έγγραφα που τα συνόδευαν και εντός της συσκευασίας τους.

 

2. Ουδεμία άλλη αξίωση διατηρείτε έναντι της Εταιρείας σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος πέραν της αντικατάστασής του ή της επιστροφής του αντιτίμου του (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, των εξόδων αποστολής και τυχόν παρεπόμενων χρεώσεων), πλην αν άλλως ορίζεται από τον νόμο.

 

3. Ως ελαττωματικά νοούνται τα προϊόντα των οποίων τα χαρακτηριστικά διαφέρουν ουσιωδώς από εκείνα που αναφέρονται στο site («συμφωνημένες ιδιότητες»).

 

4. Κάθε επιστροφή ποσού από την Εταιρεία θα γίνεται με μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξετε εγγράφως ή ηλεκτρονικώς (απαιτείται IBAN, BIC/SWIFT τραπεζικού λογαριασμού στο όνομά σας).

 

Πολιτική Απορρήτου

 

Για να ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα σας, παρακαλούμε να διαβάσετε τη Πολιτική Απορρήτου μας εδώ.